Weekje valencia

10 december 2018 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Hoi hoi,

Vandaag een bericht vanuit Valencia,

Zondag zijn we om 10 uur vertrokken van uit alfaz naar Valencia, we zijn daar rond de middag aan gekomen en hebben toen een bootvaart gehad van ongeveer 2 uurtjes. Daarna hebben we gezellig wat met zen alle gegeten en zijn we verder gereden naar ons hotel. Daar aangekomen hebben we even lekker alles op ons gemak uitgepakt, en zijn we gezellig wat gaan drinken met zen alleen en uitsluitend gegeten. Het was zondag avond dat betekend even lekker feesten dachten we. Maar dat was niet het geval bijna alles was dicht en druk was het zeker niet, maar dat mag de pret niet drukken het was een fantastische avond.

De morgen was weer aangebroken en iedereen zat met zen brakken kop aan het ontbijt 😂. Rond half 11 zijn we vertrokken naar oceanografic valancia dat was echt prachtig. En smiddags hebben we lekker een shopmiddag gehouden, woensdag hebben we een rondleiding door de stad Valencia gehad, dat was erg mooi.

En ook smiddags even vrije tijd om nog even lekker te shoppen. Savonds weer lekker met zen alle gegeten en nog wat gedronken. Woensdag was het dan tijd om te vertrekken na 4 fantastische dagen maar eerst nog even langs da dierentuin😁