Weer een nieuwe week !!!!

1 oktober 2018 - L'Alfàs del Pi, Spanje

hola,

maandag ging de wekker weer vroeg, maar ik het er erg veel zin in omdat deze week de nieuwe rooster in gingen. Ik merkte al snel  dat de dag nog sneller voor bij ging, en dat ik het allemaal nog leuker vond. Ik leerde de kinderen allemaal wat meer persoonlijk kennen en zij mij, omdat ik nu voor langere tijd in een zefde klas stond. Naar maten de week voorbij ging, kwamen de kinderen steeds vaker naar mij toe als er wat aan de hand was. Dit geeft een fijn gevoel want zo weet je dat ze je vertouwen. Verder heb ik weer een fantastische week gehad,waar ik ook weer veel heb mogen lesgeven en veel nieuwe dingen heb geleerd. Op vrijdag zijn we werd lekker naar het zwembad gegaan, en hebben we savonds gezellig met een paar meiden gegeten bij een restaurantje bij ons in het dorp. Zaterdag ben ik helaas ziek geworden dus, ben ik niet mee naar Benidorm geweest om gezellig uit te gaan maar heb ik lekker me bed opgezocht. Zondag hadden we een lekker chill dag lekker niks doen en gezellig met een paar meiden een film gekeken.

dit was mijn super leuke week weer en tot volgende week.

daagx

1. Franka Liebregts:
    2 oktober 2018
    Wat fijn dat je het zo super naar je zin hebt lieverd 😘