Vakantie week

5 november 2018 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Hoi ben ik weer,

Deze week hebben we een week vakantie,

Tijd voor leuke dingen dus.

Omdat het heel de week geen weer werd om aan het strand te bruin bakken, zijn we plaatjes en stadjes gaan bezoeken daar was het heerlijk weer voor namelijk.

Maandag zijn we naar Benidorm naar het winkelcentrum gegaan, lekker een dagje overdekt shoppen en gezellig wat eten en drinken.

Van de dinsdag hebben we een school dag gemaakt, want ja dat

Moet natuurlijk ook gebeuren en het regende toch heel de dag ,dus ideale dag om binnen te zitten.

Woensdag, Hebben we de berg in albir beklommen. We hadden  wat kilometers gemaakt maar dan had je ook een geweldig uitzicht. En savonds zijn we opstap gegaan, want het was Helloween en dat word hier flink gevierd.

Donderdag was een uitrustdag lekker chillen en het huis weer even schoonmaken.

Vrijdag zijn we naar alicante gegaan met de trein even 1,5 uur reizen en dan heb je een geweldig mooie stad, lekker geshopt en de haven bekeken.

Zaterdag zijn we overdag even een rondje gaan lopen, en hebben we savonds met zen alle gezellig gegeten en bierpong gespeeld.

Zondag was dan ook weer een lekkere uitkaterdag.